دانلود کتاب رفتار مصرف کننده سید جوادین pdf-دانلود با لینک مستقیم
شرح مختصر:
دانش پژوهان عزیز در این پست رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانی در قالب فایل پاورپوینت در حجم ۲۱۷ تهیه و تدوین گردیده است.
این کتاب به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرفکننده به رشتهی تحریر درآمده و هدف از آن دستیابی به مشتریان، بازاریابان و سازمانهای اجتماعی برتر است. چارچوب کلی کتاب بر این اساس شکل گرفته است: در آغاز هر یک از فصلهای کتاب تلاش شده که شرح جامع و کاملی از مفاهیم و تئوریهای مختلف رفتاری و کاربردی و درک رفتار مصرفکنندگان به دست داده شود. در ادامهی هر فصل، نمونههایی از شیوههای تاثیرگذاری این مفاهیم بر طراحی و توسعهی استراتژیهای بازاریابی ذکر گردیده است و هدف این بوده که شیوههای بهرهگیری یک سازمان از هر یک از مفاهیم در مواجهه با موقعیتها و شرایط خاص بازاریابی مرور گردد و سرانجام در پایان، پرسشهایی به همراه نکاتی کاربردی در این زمینه فراهم آمده است. پارهای از عناوین کتاب عبارتاند از: کاربردهای رفتار مصرفکننده، استراتژی بازاریابی و رفتار مصرفکننده، تفاوتهای فرهنگی در ارتباطات غیرکلامی، تاثیرات خانواده بر رفتار مصرفکننده، بازاریابی برای کودکان، شخصیت و احساسات مصرفکننده، نگرش و باورهای تاثیرگذار در مصرفکننده، نحوهی انتخاب مصرفکنندگان، انتخاب مکان و مرحلهی خرید، و رفتار مصرفکننده و قوانین بازاریابی
فهرست عناوین پاورپوینت:
فصل اول:کلیات رفتار مصرف کننده
فصل دوم:ادراک
فصل سوم:یادگیری و حافظه
کاربردهای یادگیری در بازاریابی
فصل چهارم:انگیزش، درگیری ذهنی و ارزشها
فصل پنجم:نگرش
فصل ششم:ارتباطات و تغییر نگرش
فصل هفتم:خود، شخصیت و احساسات
فصل هشتم:گروه و رهبران ایده
فصل نهم:خانواده
فصل دهم:طبقه اجتماعی و درآمد
فصل چهاردهم:سبک زندگی